avatar Ten blog rowerowy prowadzi Isgenaroth z miasta Wołomin. Mam przejechane 50117.01 kilometrów w tym 60.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 29.76 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
mapa odwiedzone gminy

Wykres roczny blog rowerowy Isgenaroth.bikestats.pl

Październik, 2010

Sobota, 30 października 2010 • dodano: 30.10.2010 | Komentarze 0

Ds: 15,26 km
Kal: 229
Taaakaaa pogoda a ja w robocie, a potem trzeba pedałować w domu. Jutro to samo.

Piątek, 29 października 2010 • dodano: 29.10.2010 | Komentarze 3

Ds: 15,19 km
Kal: 228
Dziś pomimo ładnej pogody, niestety trening domowy. Cały dzień w pracy. Weekend to samo. Masakra.

Mam wolne, to korzystam

Czwartek, 28 października 2010 • dodano: 28.10.2010 | Komentarze 0

No właśnie, wolne mam, to korzystam. Muszę trochę wyjechać, bo brak roweru objawia się u mnie bardzo złym samopoczuciem i wisielczym humorem. Także zimno czy nie, pojechać musiałem. Planów konkretnych nie miałem i tak jakoś bez sensu wpakowałem się do Zielonki, gdzie trafiłem na mega korek. Stąd kosmiczna średnia dzisiejszego wyjazdu. A tak na boku to miasto Zielonka powinno być chyba zaorane. Codziennie stoję dwa razy w korku w tym mieście i stąd go jakoś nie lubię. Poza tym pracowałem tam przez 13 lat. Kolejna przykra rzecz z dzisiejszego wyjazdu to znicze i krzyż w miejscu, gdzie jakiś czas temu, z Piotrkiem mijaliśmy wypadek z udziałem rowerzysty. Ehhh, przykro mi było...
No a z tych lepszych aspektów dzisiejszego wyjazdu:
nie będę musiał kręcić w domu,
czuje się o wiele lepiej,
kolejny dzień urwałem zimie i dodałem kolejne kilometry do kolekcji.
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Zielonka-Kobyłka-Wołomin-Czarna-Radzymin-Wiktorów-Stary Kraszewo-Helenów-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin
Temp: 8°C
Wiatr: płd. 4m/s. Nie lubiliśmy się dziś. Wiatr też przyczynił się do niskiej średniej.
Czas: 12:18-13:58
Kategoria 0-50

Trening poranny

Środa, 27 października 2010 • dodano: 27.10.2010 | Komentarze 0

Ds: 14,66 km
Kal: 220

Dwa dni wolnego i zaraz "leń" mówi aby zrobić sobie kolejne wolne. Nie ma tak dobrze. Ciężko jakoś dziś było, co zresztą widać po wyniku. Zdecydowanie chyba bardziej wolę treningi wieczorne.

Złudzenie ciepła

Poniedziałek, 25 października 2010 • dodano: 25.10.2010 | Komentarze 1

Miałem dziś problem ze wstanie, nie chciało mi się a w ogóle w nocy szyja mi się jakoś poskręcała i bolało rano jak cholera. W końcu ok. 8:00 zwlokłem się z łóżka i poszedłem po pieczywo do sklepu. Na dworze było miło, słoneczko przyświecało z rana i wydawało się, że jest ciepło. Postanowiłem, że zrobię jakąś godzinną rundkę po śniadaniu. Zanim się wybrałem, słońce zaszło już za chmurki i kiedy wylazłem i ruszyłem, okazało się, że ciepło to może i jest ale pewnie w Hiszpanii. Miałem zawrócić za chwilę ale postanowiłem przejechać się wokół miasta. Pod koniec czekałem już, kiedy dojadę do domu, bo zmarzłem nieźle.
Temp: 8°C
Wiatr: płd-zach. 2m/s
Kategoria 0-50, Po mieście

Rower:Czarny

Kolejny ciepły dzień, jednak znowu wietrzny

Niedziela, 24 października 2010 • dodano: 24.10.2010 | Komentarze 6

Jako, że ostatnio ciągle jechaliśmy tylko na Poświętne i na Poświętne, to dziś nastąpiła odmiana. Pogoda też sprzyjała delikatnemu wydłużeniu dystansu. Wiatr nie pomagał i ciężko dość było. Jednak fajnie, że dało się jeszcze wyjechać, bo nie wiem czy jeszcze takie wyjazdy będą w tym roku. Tym bardziej, że przyszły weekend pracuje.
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Wołomin-Czarna-Stary Kraszew-Wola Rasztowska-Chruściele-Trojany-Dąbrówka-Kuligów-Załubice Stare-Radzymin-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin
Temp: 10-13°C
Wiatr: płd-zach. 4m/s
Czas: 11:19-13:41
Kategoria 50-100

Rower:Czarny

Dzień pod znakiem rowerów

Sobota, 23 października 2010 • dodano: 23.10.2010 | Komentarze 5

Od kilku tygodni czekałem na odbywające się przez ostatnie dni w Warszawie, targi rowerowe. Dziś z rana razem z Piotrkiem pojechaliśmy tam, przygotowani na ogromne ślinienie się przy oglądaniu pięknych szosowych rowerków. Na miejscu okazało się, że rowerków jest tak mało, że można to wszystko obejrzeć w 30 minut. Rowery szosowe i to jedynie po kilka sztuk wystawił Specialized, Merida, Orbea, Bianchi, Trek, Leader Fox, Scott i Cube. Nie pamiętam czy to wszyscy wystawcy, którzy byli obecni, ale było na prawdę ubogo. Nie wspomnę już o ubiorach kolarskich, których nie było prawie wcale. Myślałem, że może uda mi się kupić coś ciepłego na rower, a jesienno-zimowych ciuszków nie było wcale. Ogólnie rzecz biorąc żenada i lipa.
Po powrocie do domu, szybka przebieżka i wyjazd do Piotrka, gdzie umówiliśmy się na godz. 13:00. Potem ruszamy na Poświętne. Pogoda dziś świetna, pomijając wiatr, który umilał życie nieźle. Na koniec najechaliśmy na wypadek, gdzie poszkodowanym i to chyba mocno, był rowerzysta. Przykro patrzeć...
Jutro pewnie też się da coś pojechać. Trzeba korzystać, bo to ostatnie podrygi raczej.
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Leśniakowizna-Ossów-Majdan-Zabraniec-Poświętne-Międzyleś-Tuł-Ostrówek-Klembów-Helenów-Czarna-Wołomin
Temp: 11°C

Środa, 20 października 2010 • dodano: 20.10.2010 | Komentarze 0

Ds: 15,2 km
Kal: 228
Kolejny trening telewizyjny. Mam nadzieję, że w weekend coś się da pojechać. Poza tym wybieramy się na targi rowerowe w Warszawie. Po takiej wizycie, ciężko się pewnie pochoruję...