avatar Ten blog rowerowy prowadzi Isgenaroth z miasta Wołomin. Mam przejechane 50117.01 kilometrów w tym 60.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 29.76 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
mapa odwiedzone gminy

Wykres roczny blog rowerowy Isgenaroth.bikestats.pl

Listopad, 2011

Trening domowy - 12

Środa, 30 listopada 2011 • dodano: 30.11.2011 | Komentarze 0

Dziś miał być kolejny, czyli drugi dzień wolnego. Jednak po przyjściu z roboty i chwilowej odsapce, ruszyło mnie sumienie, że za słabo i za mało pracuję. No to popracowałem...
Ds: 39,43
Tm: 01:10
Vmax: 38,3
Av: 33,7
Opór: 2-4 (przez pewien czas 5 i 7)

Trening domowy - 11

Poniedziałek, 28 listopada 2011 • dodano: 28.11.2011 | Komentarze 0

Ds: 33,91
Vmax: 39,5
Av: 33,8
Opór: 2-4 (na chwilę nawet 5)

Niedziela przed telewizorem - 10

Niedziela, 27 listopada 2011 • dodano: 27.11.2011 | Komentarze 3

Po wczorajszej wyżerce na rodzinnej imprezie, dziś postanowiłem pokręcić dłużej. Włączyłem sobie dłuższy film a mianowicie Weekend i czas w miarę jakoś leciał. Pod koniec protestowała dupa, ale 90 minut zaliczone. I nie było to zwykłe kręcenie, kombinowałem cały czas z przestawianiem oporu i przerzutkami. Ostanie dwadzieścia minut pot płynął mi nawet po nogach. Z wyjazdy na "żywo" oczywiście nici, ciągle pada.
Ds: 51,25
Tm: 01:30
Vmax: 47,2
Av: 34,1

Trening domowy - 9

Sobota, 26 listopada 2011 • dodano: 26.11.2011 | Komentarze 0

Już drugi dzień zbieram się na wyjazd i okazuje się, że z rana na jezdniach pływalnia, a potem nie mam czasu. Więc pierwszy raz w tym roku rozpoczynam weekend na trenażerze.
Ds: 33,36

Vmax: 39
Av: 33,3
Opór: 2-3
Dzisiaj jakby mi kto ołowiu w nogi nalał. Nie wiem czy jest to spowodowane tym, że na początku stwierdziłem iż dziś będzie odpoczynkowo, czy po prostu zmęczeniem. Pod koniec też tyłek nie chciał współpracować z siodełkiem. Juro może uda się pojechać na "żywo".
Dziś dotarła do mnie pierwsza cześć z zaplanowanych posezonowych zakupów. Kurier dostarczył mi pedały Shimano PD-R540 i łańcuch Shimano CN 5701, czyli tzw. sto piątka.

Trening domowy - 7

Środa, 23 listopada 2011 • dodano: 23.11.2011 | Komentarze 0

Ds: 34,23
Vmax: 57,8
Av: 34,1
Opór: 2-4
Ciężko dziś było, ale dawałem z siebie wszystko.

Trening domowy - 6

Wtorek, 22 listopada 2011 • dodano: 22.11.2011 | Komentarze 2

Ds: 34,03
Vmax: 41,7
Av: 33,9

Pracowita niedziela

Niedziela, 20 listopada 2011 • dodano: 20.11.2011 | Komentarze 3

Dziś wreszcie wybraliśmy się na inną trasę niż tzw. "nasz standardowy objazd wiosek". Już nie mogę patrzeć ciągle na te same drogi i postanowiłem, że ruszymy gdzieś, gdzie nie było nas przynajmniej od jakiegoś miesiąca, czyli zdobywamy Zaporę w Dębem. Na samo dzień dobry, niewiele brakuje abym nie wyjechał wcale. Suwak w kurtce buntuje się i postanawia się zepsuć, nie wiem jakim cudem w końcu udało mi się go zapiąć. Docieram do Piotrka do Kobyłki i ruszamy najpierw na trasę Nieporęcką. Na trasie, na wiadukcie w Markach jest tak mokro, że rowery w jednej chwili zmieniają się w brudasy, ale na szczęście to jeden taki odcinek. Kiedy dojeżdżamy do Nieporętu, okazuje się, że odcinek dojazdowy najpierw do jednego a potem do drugiego ronda jak był rozpieprzony tak dalej jest. Jakieś pół roku temu nasi szaleni drogowcy wyfrezowali go i stwierdzili, że już naprawione.
Rozmawiamy sobie z Piotrkiem, decydując, który podjazd wybieramy, pod zaporę czy na most na zalewie i wybieramy most. Z zapory sobie zatem zjedziemy, czyli z górki na pazurki. Wiatr nas dziś bardzo oszczędza, co widać po przelotowej i bardzo szybko docieramy do zapory. Za zaporą spotyka nas niespodzianka, czyli piękny, nowiutki, równiutki asfalcik prowadzący do samego ronda Nowy Dwór Mazowiecki-Warszawa-Nieporęt. Już w Białobrzegach decydujemy się na wydłużenie trasy i lecimy na Rynię, gdzie jak zwykle klniemy na drogę prowadzącą z Biełobrzeg do Starych Załubic. Dla mnie jest to niewyobrażalne, aby taka bogata gmina, która zarabia ciężkie pieniądze na turystyce, nie zapewniła normalnej drogi dojazdowej do ośrodków, odwiedzanych przez rzeszę ludzi. Jak zwykle, to tylko Polska i to jeszcze Polska B.
Po wyjeździe z Załubic Starych czuję, że jestem już trochę ujechany, ale do domu już nie jest daleko. Pracujemy dziś z Piotrkiem sumiennie, dając zmiany i wkrótce wracamy do Wołomina, gdzie prawie obaj kładziemy się na asfalcie, przez dziadka, który wyłazi na pasy na czerwonym świetle. Obywa się jednak bez nieszczęścia.
Dzisiejszy wyjazd jest bardzo miły i udany. Pogoda daje pojeździć, choć nie jest zbyt przyjemnie. Lepsze to jednak niż kręcenie w domu.
Temp: 4-7°C
Wiatr: płd-zach. 3m/s
Czas: 10:00-12:40
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Nadma-Marki-Trasa nieporęcka-Nieporęt-Zegrze-Jachranka-Dębe-Wieliszew-Nieporęt-Białobrzegi-Rynia-Stare Załubice-Ruda-Radzymin-czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin
Kategoria 50-100

Obudziłem Cannondale

Sobota, 19 listopada 2011 • dodano: 19.11.2011 | Komentarze 2

Od zeszłego tygodnia Cannondale stał przygotowany do wyjazdu, ja w tym tygodniu sumiennie pracowałem na trenażerku. Miałem nadzieję, że w weekend da się wyjechać na "szosie" i się doczekałem. Sobota przywitała pochmurnym porankiem, taki też był cały dzień. Ruszyliśmy z Piotrkiem w objazd okolicznych wiosek, które na koniec roku zaczynają obfitować w nowe ronda, które powstają w Zabrańcu i Starym Kraszewie. Idei powstania tego drugiego akurat nie rozumiem, ale czy w naszym kraju da się wszystko zrozumieć? Nie zdziwiłbym bym się gdybym na przejeździe kolejowym rondo zobaczył. Dziś w trakcie jazdy odzyskałem sens jazdy, ponowna przesiadka na szosę zaowocowała nowymi chęciami siłami. Czarny zatem chyba będzie służył na trenażerze. No i wreszcie dziś minąłem te upragnione 14 tysięcy kilometrów!! A w całej mojej karierze mogę pochwalić się aż czy może jedynie (jak kto woli) sumą 29747 km. Może dobije jeszcze w tym roku do trzech dyszek? W sumie, rok się jeszcze nie zakończył, ale mogę stwierdzić, że w tym sezonie przejechałem więcej niż w dwa poprzednie. Oby tak dalej. No, ale na podsumowanie roku jeszcze za wcześnie.
Temp: 2°C
Wiatr: płd-zach. 3m/s
Czas: 10:30-13:15
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Ossów-Leśniakowizna-Majdan-Zabraniec-Poświętne-Międzyleś-Franciszków-Jaźwie-Miąse-Karolew-Tuł-Ostrówek-Klembów-Stary Kraszew-Helenów-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin