avatar Ten blog rowerowy prowadzi Isgenaroth z miasta Wołomin. Mam przejechane 50117.01 kilometrów w tym 60.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 29.76 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
mapa odwiedzone gminy

Wykres roczny blog rowerowy Isgenaroth.bikestats.pl

Maj, 2010

Stara rundka przed robotą

Sobota, 29 maja 2010 • dodano: 29.05.2010 | Komentarze 2

Dawno już nie przejechałem tej rundki, którą zrobiłem dziś. Jest to standardowa rundka, która robiłem w zeszłym roku.
Miałem nie jeździć za dużo przed pracą, ale dobrze się dziś jechało i sama kierownica skręcała. Trochę pod koniec mnie wiatr dobił, ale ogólnie było dobrze. Gdyby nie jeden kierowca, który obtrąbił mnie, kiedy mijałem dziury, to byłoby w ogóle super. Nasłałem mu i widziałem, że jeszcze coś gestykulował. Miałem nadzieję, że się zatrzyma i będzie chciał podyskutować, ale pojechał dalej. Doprowadzają mnie do rozpaczy takie pacany.
Trasa: Wołomin-Czarna-Stary Kraszew-Wola Rasztowska-Roszczep-Krusze-Klembów-Ostrówek-Tuł-Międzyleś-Poświętne-Zabraniec-Majdan-Wołomin
Temp:14-17°C
Wiatr: płn-zach. ok. 10-12 km/h. (trochę przeszkadzał)
Czas: 8:00-10:05

Kolejny dzień bez słońca

Piątek, 28 maja 2010 • dodano: 28.05.2010 | Komentarze 4

Niektórzy mówią, że godz. 7:20 nie jest odpowiednia aby wsiąść już na rower. Ja tak nie uważam. Zatem pobudka o 6:00, śniadanko, kawka i na rowerek. Trochę mało czasu dziś miałem więc tylko tyle wykręciłem. Wiatrzysko trochę dziś przeszkadzał, ale jakoś mi się ułożyło, że więcej miałem go zza pleców lub z boku.
Jestem niepocieszony, bo wczoraj dowiedziałem się, że z moich Mazurowych planów czyli 200 km. na Mazury, nici. Nie będę miał jak wrócić. Plany zatem legły w gruzach. Trzeba je zatem lekko pozmieniać i zmajstrować taką trasę na naszych terenach. Pewnie w związku z tym, trochę się to wszystko przyspieszy. Nie będę jeszcze podawał żadnych konkretnych terminów, ale pewnie wkrótce...
Trasa: Wołomin-Wołomin Słoneczna-Czarna-Stary Kraszew-Wola Rasztowska-Kozły-Wólka Dąbrowicka-Tłuszcz-Miąse-Jaźwie-Międzyleś-Poświętne-Nowe Ręczaje-Majdan-Wołomin
Temp:12-14°C
Wiatr: zach. ok. 12 km/h
Czas: 7:20-9:35

Rower:

Wieczorowo i chłodno

Środa, 26 maja 2010 • dodano: 26.05.2010 | Komentarze 0

Standardowa rundka po pracy. Wiatr niby dziś wieje a wcale go nie czuć. No chyba, że w dobra stronę miałem kierunek jazdy. Ale tak cały czas? Średnia całkiem mocna wykręcona. Ehhh, lubię te prędkość.
Temp. 15-13°C
Wiatr: wsch. słaby
Czas: 18:25-19:50

Wieczorowa walka z wiatrem

Wtorek, 25 maja 2010 • dodano: 25.05.2010 | Komentarze 0

Postanowiłem pozmagać się trochę z tym dzisiejszym wiatrem. Choć, kiedy wracałem z pracy i patrzyłem na wyginane przez wiatr drzewa, odchodziła mi ochota. Jednak stwierdziłem, że nie ma leniuchowania i rozczulania. Przerwa była wczoraj a planowane 200 km zbliża się wielkimi krokami. Od leżenia nic nie będzie.
Tak strasznie jednak nie było. Bywało znacznie gorzej.
Trasa: Wołomin-Czarna-Stary Kraszew-Wola Rasztowska-Roszczep-Klembów-Ostrówek-Lipka-Krzywica-Wołomin Słoneczna-Wołomin
Temp: 13°C
Wiatr: zach. ok. 20km/h
Całkowity czas wyjazdu: 18:25-19:50

Poranne sprintowanie

Niedziela, 23 maja 2010 • dodano: 23.05.2010 | Komentarze 4

Dziś się trochę pościgałem sam ze sobą. Nastawiłem się na początku na szybką jazdę i trzymałem niezłe tempo przez całą drogę. Wiatr miałem przeważnie boczny lub zza pleców. Pod koniec trochę mi poprzeszkadzał ale nadrobiłem na samej końcówce. Nie zatrzymywałem się dziś praktycznie na żądne zdjęcia, a i ogólnie fotografować nie było zbytnio czego. Niechcący uchwyciłem jedynie lecący samolot. Pstrykałem chmurki a samolot akurat się załapał.

Po wczorajszym opuszczeniu kierownicy, na początku dzisiejszej jazdy, dość szybko, mocno drętwiały mi ręce, ale potem jakoś się dłonie przyzwyczaiły. Zatem kierownica zostanie w takiej pozycji.
A mojemu Czarnulkowi stuknęło dziś 7 tyś. km.
Trasa: Wołomin-Wołomin Słoneczna-Czarna-Radzymin-Białobrzegi-Stare Załubice-Kuligów-Dąbrówka-Wola Rasztowska-Kraszew Stary-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin
Tem: 18-30°C (kurcze, aż taka różnica pomiędzy wyjazdem a powrotem?)
Wiatr: płn-zach. słaby
Czas: 7:45-10:35

Rower:Czarny

Przy takiej pogodzie to inna rozmowa

Sobota, 22 maja 2010 • dodano: 22.05.2010 | Komentarze 3

Planowałem na dziś ponad sto. Rano obudziłem się już o piątej i zastanawiałem się czy już nie wstać i nie wyjechać jakoś przed siódmą. Jednak doleżałem jeszcze do godziny szóstej i wtedy dopiero ruszyłem tyłek. Z domu wyjechałem o 7:30. Miałem dziś do wyboru dwie trasy.
Pierwsza to Pułtusk przez zaporę w Dębem, druga zaś Urle i powrót poprzez okoliczne wioski, tak aby ominąć trasę. Wybrałem wariant numer dwa. Martwiłem się, że w sobotę na trasie na Pułtusk, mogą mnie zamęczyć TIRy. Dzisiejszy dzień był doskonały do jazdy. Trochę powiewało ale większego wpływu na moje kręcenie, wiatr dziś nie miał. Dojazd do Urli zleciał mi dość szybko. Potem za Urlami, trochę musiałem popytać o drogę, nigdy tam nie byłem. I zaliczyłem 2,5 km. w terenie. Jak już się odnalazłem, okazało się że i tak pojechałem inaczej. Ominąłem Mostówkę, przez którą chciałem przejechać. Po stówce zacząłem mocno odczuwać zmęczenie w nogach, ale izotonik, dopomógł dojechać do domu.
Po drodze zajechałem jeszcze do Świata Rowerów, spytać o węższe oponki i przy okazji opuściłem sobie niżej kierownicę. Zobaczymy jak teraz będzie. A jeśli idzie o oponki, to Pan ze sklepu, pokazywał mi 700X23C, ale mówił, że mogę mieć częste przygody z kapciami. Sam nie wiem co zrobić. Pomyślę jeszcze...
Przejazd przez miasto zmniejszył mi trochę średnią, która utrzymywała się cały czas na 28,7km/h. Zajechałem już trochę zmęczony i tak sobie myślę o mojej dwusetce. Jak to będzie? Czy podołam?
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Ossów-Leśniakowizna-Majdan-Zabraniec-Poświętne-Międzyleś-Tuł-Ostrówek-Klembów-Wola Rasztowska-Jadów-Urle-Kukawki-Obrąb-Zabrodzie-Niegów-Słopsk-Dąbrówka-Wola Rasztowska-Stary Kraszew-Helenów-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin
Temp:17-26°C
Wiatr: płn-wsch. - 8-10 km/h
Czas: 7:30-12:30
Kategoria 100-150

Mgliście przed robotą

Czwartek, 20 maja 2010 • dodano: 20.05.2010 | Komentarze 2

Wczoraj po tych 60 km ciężko mi było w pracy. Dlatego dziś krócej.
Wyjazd ponownie o 7:50 i znowu mgła, ale dziś już nie tak mokro i trochę cieplej jak wczoraj. Po około 30 minutach jazdy krajobraz wyglądał tak.

Jakoś tak podejrzanie średnia mi wygląda, wydaje mi się, że cisnąłem a tu... tylko tyle. No nic, następnym razem będzie lepiej.
Trasa: Wołomin-Czarna-Helenów-Stary Kraszew-Wola Rasztowska-Roszczep-Klembów-Ostrówek-Tuł-Duczki-Wołomin Słoneczna-Wołomin
Temp: 14-17°C
Wiatr: zach. - słaby
Czas: 7:50-9:25

Mokry i szary poranek

Środa, 19 maja 2010 • dodano: 19.05.2010 | Komentarze 2

Trzy dni przerwy ze względu na pogodę. Już mnie ponosiło ze złości. Wczoraj rozmyślałem w pracy, czy pogoda dziś pozwoli pojeździć rano, przed wyjściem do pracuni. Zaplanowałem wstać wcześniej, skontrolować aurę i jeśli będzie dobra, wyjechać. W związku z tym, że nie padało, o 7:50 byłem już na rowerze. Asfalt wyglądał na w miarę suchy. Jednak było to tylko złudzenie. Mgła, która przewalała się jeszcze prez godzinę, moczyła wszystko. Jako, że wyjechałem wczęsniej, miałem też więcej czasu na kilometry. Dodałem sobie ich więc do tzw. rundy przed robotą. Jechało się dobrze, wiatr nie przeszkadzał ale też i nie pomagał zbytnio. Rozpędzić się za bardzo nie mogłem.
Pozdrowienia dla Tomka ze Świata Rowerów, którego mijałem na trasie, kiedy dojeżdżałem do domu.
Trasa: Wołomin-Wołomin Słoneczna-Krzywica-Tuł-Międzyleś-Poświętne-Zabraniec-Majdan-Wołomin Słoneczna-Czarna-Kobyłka-Ossów-Kobyłka-Wołomin
Temp: 11-14°C
Wiatr: płn-zach. - słaby
Czas:7:50-9:55

Po pracy wieczorowo

Sobota, 15 maja 2010 • dodano: 15.05.2010 | Komentarze 0

W planach dziś jazdy nie było, ale kiedy wracałem po pracy do domu, stwierdziłem, że przecież nie pada i nie jest mokro. Zatem szkoda marnować okazji, tym bardziej, że jutro jazdy nie będzie. Impreza rodzinna mnie czeka. Szybka przbierka i wyjazd. Warunki dla mnie bardzo dobre. Nie za zimno, nie za ciepło i brak wiatru. Tak się dobrze jechało, że wydłużyłem sobie traskę, którą robię zawsze przed czy po pracy. W pewnej chwili myślałem nawet, że słonko się przebije ale było to tylko marzenie.

Cały czas było pochmurno.
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Ossów-Leśniakowizna-Majdan-Zabraniec-Poświętne-Nowe Ręczaje-Majdan-Wołomin-Wołomin Słoneczna-Czarna-Wołomin-Kobyłka-Wołomin
Trochę jakoś tak pokluczyłem, ale chciałem wyciągnąć 50 km. I średnia ładna wyszła.
Temp: 13°C
Wiatr płn-zach. słabiutki
Czas: 18:05-19:50

Rower:Czarny

Chmury straszyły i mnie wygoniły

Czwartek, 13 maja 2010 • dodano: 13.05.2010 | Komentarze 2

Miał być dzień odpoczynku, ale szkoda pogody. Szybko po pracy do domu udało się wrócić, więc mogłem wyjechać. Miałem w planach troszkę ponad 40 km. ale ten widok zmienił moje zamiary.

Tęcza wygląda ładnie ale nie wróży nic dobrego dla rowerzysty. Zatem w tył zwrot i z powrotem do domu. Gnałem ile sił. Chmurzyło się coraz mocniej i za chwile miałem kolejną tęczę, już nieco bliżej.

Kiedy dojeżdżałem do domu, zaczęło kropić. Pokropiło chwilę i przestało. A tęcza koło domu, wyglądała już tak.

Kiedy teraz patrze za okno, już wiem, że nie było się czego obawiać. Ale kto to wiedział...
Trasa:Wołomin-Czarna-Helenów-Stary Kraszew-Wola Rasztowska-Stary Kraszew-Helenów-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin
Temp:20°C
Wiatr: płd-wsch. ok. 7 km/h (zbytnio nie przeszkadzał)