avatar Ten blog rowerowy prowadzi Isgenaroth z miasta Wołomin. Mam przejechane 50117.01 kilometrów w tym 60.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 29.76 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
mapa odwiedzone gminy

Wykres roczny blog rowerowy Isgenaroth.bikestats.pl

Czerwiec, 2012

Upał morderca

Sobota, 30 czerwca 2012 • dodano: 30.06.2012 | Komentarze 0

Upał dziś zabija., Jest niemiłosiernie. Termometr w Sigmie wskazywał maksymalnie 39,5°C. Dołożyć do tego wiatr, który daje się we znaki i można zdechnąć. Na 100 km poszły cztery bidony izotonika.
Temp: podobno 29°C w cieniu
Wiatr: płd. podobno 3m/s
Czas: 9:40-13:02
Trasa: Wołomin-Majdan-Cięciwa-Zabraniec-Poświętne-Międzylkeś-Franciszków-Grabów-Kury-Sulejów-Jadów-Obrąb-Kiciny-Niegów-Słopsk-Dąbrówka-Trojany-Chruściele-Wola Rasztowska-Stary Kraszew-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin

Po dłuższej przerwie

Piątek, 29 czerwca 2012 • dodano: 29.06.2012 | Komentarze 0

Czas odgniewać się na rower. Na początku nogi drewniane. Potem jakoś szło.
Temp: 28°C
Wiatr: płd-wsch. 3-4m/s
Czas: 17:10-19:15
Trasa: Wołomin-Majdan-Cięciwa-Krubki Górki-Poświętne-Międzyleś-Franciszków-Jaźwie-Miąse-Tuł-Ostrówek-Klembów-Stary Kraszew-Wiktorów-Radzymin-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin
Kategoria 50-100

Za wysokie progi, czyli cienki Bolek

Sobota, 23 czerwca 2012 • dodano: 24.06.2012 | Komentarze 6

Planowany od długiego czasu wyjazd wreszcie doszedł do skutku. Rodziło się z bólami i z bólami zakończyło, ale po kolei. Wyjeżdżamy o godzinie 18:00, naszym zamiarem jest zrobienie trzech kółek o długości 220 km. Przeznaczony czas na ten wyczyn to 24 godziny. Po wielu debatach dotyczących tras, decydujemy, że zostajemy na naszych terenach, nie będziemy się wybierać nigdzie w Polskę. Może to był błąd a może dobry pomysł? Kto to wie?
Na początek rusza z nami Tomek Pazio ze Świata Rowerów. Jedzie z nami przez jakieś 70-80 km. Narzuca trochę za mocne tempo, ale nie staramy się go ganiać. Za wiele ogólnie nie pomaga. Przed pierwszym przystankiem, który jest mniej więcej po 100 km wiem, że jest ze mną marnie. Przeżyłem już swój pierwszy kryzys, ale jadę dalej. Na przystanku zjadamy, chwila odsapki i jedziemy dalej. Z każdym kilometrem jest ze mną coraz gorzej. Juz na postoju czułem, że nogi mam takie, jakbym był już po 200 czy 300 km a nie po pierwszej setce. Jak zwykle prognozy pogody naoszukiwały obiecując minimalny wiatr wieczorem i w nocy. Jedna wielka bzdura. Wiatr huczy tak, że jadąc za Piotrkiem, nie słyszę wcale do mnie mówi. Ogólnie nie pomaga to i trzeba się z nim trochę siłować. Po około 150 km jestem zmasakrowany i modlę się aby dojechać tylko do Poświętnego, gdzie o godzinie 24:00 żona Piotrka ma dowieźć jedzenie i cieplejsze ubrania. jest już nieźle chłodno. termometr wskazuje 13°C, ale przy 30 km/h to i tak odczuwa się inaczej. Nie mam siły nawet dawać Piotrkowi zmian i cały wyjazd zaczyna być na jego nogach. Za Jadowem na chwilę odzyskuje animusz i wysuwam się na prowadzenie, jednak siły starcza nie krótko. Czuję się tak jakbym zderzył się z czołgiem, nogi w kolanach mam takie jakby wykręcał mi je reumatyzm. Ogólnie boli mnie wszystko. Po wielkiej męce, dojeżdżamy do Poświętnego, gdzie po chwili przyjeżdża Gosia, żona Piotrka. Jemy posiłek, ale decyduję, że nie dam rady jechać dalej. Zatem decyzja jest taka, że wracamy do domu. Widzę, że Piotrek jest niezadowolony, ale nie dam po prostu rady. Wsiadamy na rowery i wtedy okazuje się, że wystygnięciu, jest nam teraz tak zimno, że ledwo utrzymujemy się na rowerach. Trzęsie mnie całego, latam rowerem chyba po całej jezdni. Po pięciu minutach wraca wszystko do normy. Teraz jedzie mi się trochę lepiej, ale ile czasu minie zanim siły znowu się skończą. Ostateczna decyzja, do domu.
I tak kończą się marzenia dotyczące dłuższych dystansów.
Nie wiem co się ze mną stało. Uważam, że od początku było za mocne tempo. Kolejny błąd to brak postojów. Na 180 km jeden krótki postój to stanowczo za mało. Tak jak tej nocy, czułem się tylko raz, kiedy jechaliśmy trasę do Ciechanowa. Wtedy było nawet chyba trochę lepiej. Dziś było tragicznie.
Kiedy wstałem z wyra o godz. 10:30 wszystko boli mnie nadal. Nasuwa mi się jeszcze jedna myśl, jestem może przetrenowany.
Temp: 23-13°C
Wiatr: zach. 2-3m/s
Czas: 18:00-1:08
Trasa: Wołomin-Czarna-Radzymin-Wiktorów-Stary Kraszew-Klembów-Ostrówek-Karolew-Miąse-Tłuszcz-Wólka Kozłowska-Kozły-Trojany-Dąbrówka-Guzowatka-Zawady-Radzymin-Beniaminów-Białobrzegi-Nieporęt-Wieliszew-Dębe-Jachranka-Zegrze-Nieporęt-Białobrzegi-Rynia-Stare Załubice-Kuligów-SŁopks=Niegów-Kiciny-Obrąb-Mokra Wieś-Jadów-Sulejów-Kury-Grabów-Międzyleś-Poświętne-Nowe Ręczaje-Majdan-Wołomin
Kategoria 150-200

Z duszą na ramieniu

Wtorek, 19 czerwca 2012 • dodano: 19.06.2012 | Komentarze 2

Po wczorajszej wymianie opon, dziś ruszam samotnie. Piotrek w robocie. Jakoś tak dziwnie się czuje, bo ciągle sprawdzam, czy nie za mało mam powietrza w tylnym kole, albo czy jeszcze ono tam w ogóle jest. I tak całą drogę martwię się czy nie złapię kolejnej, ale szczęśliwie nic się dziś nie dzieje. Upał zelżał trochę, ale za to wiatr nieźle sobie poczyna. Wieje jakby z każdego kierunku, nie czułem dziś wcale aby mi pomagał. teraz oczekuję na informacje pogodowe, dotyczące weekendu. Chciałbym aby wyjazd doszedł do skutku.
Temp: 25°C
Wiatr: płn. 4-5m/s
Czas: 16:15-17:52
Trasa: Wołomin-Wołomin Słoneczna-Czarna-Stary Kraszew-Klembów-Ostrówek-Szczepanek-Międzyelś-Poświętne-Krubki Górki-Zabraniec-Majdan-Wołomin
Kategoria 0-50

Ręce opadają...

Poniedziałek, 18 czerwca 2012 • dodano: 18.06.2012 | Komentarze 10

Miałem dziś zostać w domu, ale zdecydowałem w końcu ruszyć się z Piotrkiem. Późno dziś wyjechaliśmy, bo Piotrek trochę dłużej w robocie. Zaraz po wyjeździe, po około dwóch kilometrach, co się stało? Kto zgaduje??!!! No jaaaaktooo coooo? Kolejna guma w tylnym kole. Delikatnie mówiąc, wkurzyłem się tylko trochę. Zmieniłem i wróciłem do domu. Zaraz poszedłem do sklepu, po normalne opony, czyli Schwalbe. Tak to jest jak się testować chce. Mam nauczkę. Tak więc Vittorie marnie się sprawiły i przejechały ledwo ponad dwa tysiące kilometrów. Przednie od razu na śmietnik, tylne zostanie do trenażera.
Kategoria 0-50, Po mieście

Siły się skończyły

Niedziela, 17 czerwca 2012 • dodano: 17.06.2012 | Komentarze 0

Jadąc wczoraj w nocy samochodem, podczas ulewy, wcale nie przypuszczałem, że gdzieś dziś się będę wybierał na rowerze. Położyłem się późno spać, więc pospałem sobie dziś. Kiedy wstałem, zdziwiłem się, bo ulice były suchutkie a na termometrze za oknem było już 25°C. Przed wyjazdem poszedłem posprawdzać co z kołem po wczorajszych ewolucjach na trapezie. Okazało się, że uchroniłem się przed szorowaniem twarzą po asfalcie, ale nie uchroniłem się za to przed kolejnymi wydatkami. Przednia opona posiada piękną dziurę, zatem śmietnik i kolejny wydatek na nowe opony. Te miały dopiero dwa tysiące zrobione.
Dzisiejszy wyjazd był pod znakiem kolarskiej masakry. Mocny wiatr, upał i jakieś przemęczenie dały to, że po 40 km nie miałem sił. Powrót był pod wiatr i wcale nie byłem z tego zadowolony. Na więcej kilometrów dziś czasu za bardzo nie miałem, ale i tak tyle mi wystarczyło.
Temp: 25-28°C
Wiatr: zach. 5m/s
Czas: 11:00-13:11
Trasa: Wołomin-Wołomin Słoneczna-Czarna-Radzymin-Wiktorów-Stary Kraszew-Wola Rasztowska-Kozły-Wólka Kozłowska-Tłuszcz-Miąse-Jaźwie-Franciszków-Międzyelś-Poświętne-Nowe Ręczaje-Majdan-Wołomin

Sobotni wyjazd

Sobota, 16 czerwca 2012 • dodano: 16.06.2012 | Komentarze 0

Po krótkiej i szybkiej nocy, kolejny wyjazd. Dziś na szybko, bo mało czasu. Jedziemy standardowo, wiatr przeszkadza od początku, bo źle obraliśmy kierunek jazdy. Nogi po wczorajszym trochę zmęczone, ale jakoś się jedzie. Pod koniec wjeżdżam na jezdni, nawet nie wiem na co. Wyrywa mi kierownice z rąk i właściwie nie wiem jakim cudem ratuję się przed upadkiem. Ciepło mi się zrobiło i gacie mi się zatrzęsły. Ciekawe jak mocno dostało koło?
Wiatr dziś przyspieszył trochę i po 80 km jestem zadowolony, że już w domu.
Temp: 20-23°C
Wiatr: płd-wsch. 4m/s
Czas: 9:00-11-32
Trasa: Wołomin-Wołomin Słoneczna-Czarna-Radzymin-Wiktorów-Stary Kraszew-Wola Rasztowska-Kozły-Wólka Kozłowska-Tłuszcz-Postoliska-Chrzęsne-Sulejów-Kury-Grabów-Franciszków-Międzyleś-Poświętne-Krubki Górki-Zabraniec-Cięciwa-Majdan-Wołomin

Wyjazd wieczorowo-nocny

Piątek, 15 czerwca 2012 • dodano: 15.06.2012 | Komentarze 0

W ramach przyzwyczajania organizmu i oczu do jazdy w nocy, kolejny wyjazd wieczorowo-nocny. Zimno jak skurw.... Zmarzłem masakrycznie. Poza tym jechało się miło i przyjemnie. Pomimo, że ciemno, wolno wcale nie było.
Temp: 12-9°C
Wiatr: płn-zach. 2m/s
Czas: 19:55-23:07
Trasa: Wołomin-Czarna-Stary Kraszew-Wola Rasztowska-Kozły-Trojany-Dąbrówka-Słopsk-Niegów-Choszczowe-Kiciny-Obrąb-Mokra Wieś-Jadów-Sulejów-Kury-Grabów-Franciszków-Międzyleś-Poświętne-Nowe Ręczaje-Majdan-Wołomin
Kategoria 100-150

Czwartek po robocie

Czwartek, 14 czerwca 2012 • dodano: 14.06.2012 | Komentarze 0

Taki ten tydzień bez sensu, jazda w kratkę. Raz pada a raz nie. Szkoda gadać. Dziś się chociaż udało, choć deszczem straszyli. Czerwiec taki pikny, że aż miło.
Temp: 19°C
Wiatr: płn-zach. 3-4m/s
Czas: 16:45-18:30
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Wołomin Słoneczna-Czarna-Stary Kraszew-Klembów-Ostrówek-Szczepanek-Międzyleś-Poświętne-Krubki Górki-Zabraniec-Cięciwa-Majdan-Wołomin

Wtorek po robocie

Wtorek, 12 czerwca 2012 • dodano: 12.06.2012 | Komentarze 0

Po jednodniowej przerwie wymuszonej trochę brzydka pogodą a trochę leniem,czas ruszyć na drogi. Po pracy jedziemy z Piotrkiem na standard porobotni. Dzis się oszczędzamy, odpoczywamy. Jedzie się fajnie i lekko.
Temp: 23°C
Wiatr: płn-wsch. 3m/s
Czas: 16:55-18:35
Trasa: Wołomin-Majdan-Cięciwa-Krtubki Górki-Poświętne-Międzyleś-Szczepanek-Tuł-Ostrówek-Klembów-Stary Kraszew-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin