avatar Ten blog rowerowy prowadzi Isgenaroth z miasta Wołomin. Mam przejechane 50117.01 kilometrów w tym 60.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 29.76 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
mapa odwiedzone gminy

Wykres roczny blog rowerowy Isgenaroth.bikestats.pl

Sierpień, 2013

Niemoc

Sobota, 31 sierpnia 2013 • dodano: 31.08.2013 | Komentarze 3

I nadejszła wielka, totalna niemoc. Miałem zakończyć sierpień jakaś setką, ale brak sił właściwie mi to uniemożliwił. Wybrałem się z rana, bo na popołudnie już deszcze zapowiadają. Wiater przypomniał sobie od wczoraj jaka jego rola i te moje chęci jeszcze bardziej uszczuplał. Zobaczymy co będzie jutro, choć widziałem na zapowiedziach pogodowych 7 m/s.
Temp: 22°C
Wiatr: zach. 4m/s
Czas: 9:25-11:40

Piątek

Piątek, 30 sierpnia 2013 • dodano: 30.08.2013 | Komentarze 0

Nic szczególnego, wyjazd jak każdy po pracy. Po południu trzeba będzie już ubierać długi rękaw. Pod koniec trochę chłodno na krótki. Wiatr dziś przemyślał swoją sytuację i pozwolił trochę pojeździć. Całkiem przyjemnie się jechało i mocno popracowałem.
Temp: 24-22°C
Wiatr: płn-zach. 2-3 m/s
Czas: 16:10-18:20

Rozkręcanie nogi

Czwartek, 29 sierpnia 2013 • dodano: 29.08.2013 | Komentarze 2

Jak nie urok to sraczka. ja przestały ciągnąć ścięgna pod kolanami, to znowu odzywa się ścięgno w lewym skokowy, I tak dookoła Wojtek. Trzeba pojeździć kilka dni z rzędu i poobserwować.
Przekroczyłem wreszcie w tym roku pięć tysięcy kilometrów A Cannondaelowi stuknęło siedemnaście tysięcy.
Temp: 24-23 °C
Wiatr: płn-zach. 3 m/s
Czas: 16:00-17:35

Protest mięśni

Wtorek, 27 sierpnia 2013 • dodano: 27.08.2013 | Komentarze 0

Właściwie jeszcze w pracy byłem zdecydowany na to, że dziś będzie drugi dzień wolnego. jednak po powrocie do domu zdecydowałem, że jednak wyskoczę na godzinkę.
Niedzielny wyjazd a właściwie wiatr podczas tego wyjazdu dał mi się mocno we znaki i cały czas odczuwam skutki walki z wiatrem. Także dziś mięśnie i ścięgna pod prawym kolanem zaczęły protestować. Kiedy zmieniłem kierunek jazdy i było już z wiatrem, było już tylko łatwiej. Za mało dałem chyba odpocząć nogom.
Dziś wreszcie wystroiłem się w nowe ciuszki.

Temp: 22 °C
Wiatr: płn-wsch. 3-4 m/s
Czas: 16:10-17:15

40076 a w tym Czerwińsk nad Wisłą

Niedziela, 25 sierpnia 2013 • dodano: 25.08.2013 | Komentarze 2

Cóż to za magiczna liczba w tytule? Niektórzy pewnie się domyślają. To ilość kilometrów jaka potrzebna jest aby móc powiedzieć, że zaliczyłem tyle kilometrów by mogło starczyć na objechanie równika. Tak, dziś właśnie mój bikestatsowy licznik stwierdził, że przejechałem już tyle i mogę się tym chwalić. Choć ta liczba dziś bardzo mocno się broniła, ale o tym w dalszej części opisu.
Dzisiejsza wycieczka w moich myślach powstała już dość dawno temu. Robiłem nawet wywiad z eliza, dotyczący stanu dróg w okolicach Nasielska, Nowego Dworu Mazowieckiego.
eliza jest bardzo obeznana z tymi rejonami.
Kiedy już dowiedziałem się czego trzeba, czekałem tylko na nadarzającą się okazję, aby wyruszyć w te strony. Opcje wyjazdu były dwie:
- trasą 62 do Wyszogrodu i powrót trasa 575 po drugiej stronie Wisły do Nowego Dworu Mazowieckiego.
- przez Nasielsk, do Naruszewa a potem Czerwińsk nad Wisłą i powrót trasą 62 do Nowego Dworu Mazowieckiego.
Wygrała druga opcja, z uwagi na zdecydowanie mniejszy ruch na drogach powiatowych a druga sprawa jakoś mylnie obliczyłem kilometry i wyszło mi, że druga opcja będzie miała mniej kilometrów (chciałem wrócić do domu około godziny 13:00). Pomyliłem się o jakieś 35 km.
Wyjechałem przed godziną siódmą rano. Zdecydowałem się nie wyjeżdżać wcześniej z uwagi na panujący już o tej porze chłód rankiem. Nawet o siódmej szału nie było, termometr wskazywał 11°C.
Tak więc ruszyłem i cieszyłem się, bo wiatr miałem w plecy a on z rana nieźle już pracował. Dzisiejszy wyjazd nazwać mogę wyjazdem kilku wniosków. I pierwszy z nich mogę zamieścić już teraz:
W Polsce wiatr wieje w czterech przypadkach:
a) kiedy ma być ciepło
b) kiedy ma być zimno
c) kiedy ma padać
d) kiedy już padało
Czyli ogólnie wieje zawsze.
Zaczynam kierować się nad Zalew Zegrzyński i za jakąś godzinę zaliczam podjazd za zaporą Dębe. Wiatr nadal współpracuje i będzie dziś tak przez trochę więcej jak połowę wyjazdu. Z zapory kieruję się na Nasielsk, w którym skręcam w drogę nr 571, prowadzącą do Naruszewa. Na odcinku około 30 km mijam na tej drodze chyba ze dwadzieścia tablic informujących o odległości jaka pozostaje do Naruszewa. Myślę sobie, że to pewnie jakieś bardzo ważne miasto, skoro ktoś wpadł na pomysł informowania co 2-4 km ile jeszcze zostało kilometrów do celu. Baaa, myślę sobie, że to nawet bardzo ważne miasto!!
No i wjeżdżam wreszcie do Naruszewa a tam skrzyżowanie i nic więcej. Ręce mi opadły, ale pomyślałem sobie, że gdzieś te parę domów musi być. Skręcałem jednak już w drogę 570 do Czerwińska nad Wisłą, więc Naruszewa nie szukałem.
Po skręcie na Czerwińsk wiatr jeszcze pomaga, czuję jednak, że wzmógł się od rana i powrót będzie fatalny. Nie przewidywałem tylko jak fatalny.
W Czerwińsku mam 100 km i robię pierwszy postój pod sklepem. Nie wiem czy w tych okolicach miasteczka to skrzyżowania, ale w tym przypadku wygląda to tak samo jak w Naruszewie.
Pod sklepem miejscowy kwiat podsklepowy informuje mnie o ilości kilometrów do Nowego Dworu Mazowieckiego. Poza tym opowiadają mi, że szybko zajadę, bo będzie z wiatrem. Niestety nie, teraz będzie centralnie pod wiatr. Po przerwie wjeżdżam na trasę 62 i zaczyna się gehenna, a powiedział bym nawet, że jest totalne upodlenie. Wiatr wieje z prędkością 4-5 m/s a trasa 62 biegnie sobie pomiędzy polami, na których drzewa zapomniały urosnąć. Jestem trochę podłamany, bo do Nowego Dworu jest około 25 km a na trasie hopka za hopką. W tym czasie nasuwa mi się wniosek numer dwa:
- gdybym wiedział, że będzie aż tak piździć, nie pojechałbym.
Cisnę jak mogę, wiatr mnie masakruje, zwalnia jak może. Mijam Zakroczym a potem udaje mi się nie odnaleźć zjazdu do Nowego Dworu Mazowieckiego. Zasuwam zatem przez Pomiechówek, ale wcześniej mijam super projekt naszego regionu, czyli lotnisko w Modlinie, na którym od bodajże 8 miesięcy nic się nie dzieje.
W Pomiechówku mija mnie ogromny peleton, prawdopodobnie Rondo Babka Team. Żaden z kolarzy nie odpowiada na pozdrowienia. No gdzież będą się zniżać do machnięcia ręką takiemu cieniasowi? Uwielbiam takich ludzi.
Jak wspomniałem Nowy Dwór mijam jakoś bokiem i jadę dalej trasą 62 prowadzącą do Serocka. Modlę się abym dał radę dojechać i skręcić wcześniej na rondzie, na Dębe. W tej wiatrowej masakrze nasuwa mi się wniosek numer trzy.
- wszyscy rowerzyści, których mijam, jadą w przeciwnym kierunku. Zatem znikąd pomocy.
Takie życie jak się jeździ solo.
W końcu widzę upragnione rondo i skręcam na Dębe, tam wiatr daje trochę odpocząć. Zostaje mi jeszcze około 40 km do domu. Kiedy mijam już Zalew Zegrzyński, przed Radzyminem skręcam do przydrożnego sklepu, gdzie uzupełniam węglowodany w postaci batonika Snickers i Coca-Coli.
Dojeżdżam do domu totalnie wymordowany, ale w zaraz na mojej gębuchnie pojawia się piękny uśmieszek, bo na obiad będzie super pizza serwowana i przygotowana przez moją Żonę.
Wspomnieć należy o stanie dróg, którymi się dziś poruszałem. Właściwie to wszystkie bardzo dobrze nadają się do jazdy rowerem szosowym. Pomijając oczywiście drogi w okolicy Radzymina czy Wołomina.
Temp: 11-22°C
Wiatr: płn-wsch. 4-5 m/s
Czas: 6:50-14:30
Zdobyte gminy: Joniec, Załuski, Naruszewo, Czerwińsk nad Wisłą, Zakroczym, Nowy Dwór Mazowiecki, Pomiechówek.
I na koniec śmieszne nazwy miejscowości, które mijałem i zapamiętałem: Pierścirogi, Stara Wrona, Wilkowuje.
Kategoria 150-200, Gmina

Sobotnia rozgrzewka

Sobota, 24 sierpnia 2013 • dodano: 24.08.2013 | Komentarze 2

W miarę mocny, jak na moje obecne warunki trening. Wiatr trochę przeszkadzał, ale ogólnie nieźle się jechało. Zrobiłem dziś, to co planowałem wczoraj.
Stwierdziłem, że rowery szosowe stają się coraz bardziej popularne. W okolicy Poświętnego spotkałem sześciu czy siedmiu rowerzystów/ek, w tym wszystkich na szosach. Fajnie.
A jutro szykuje się coś większego...
Temp; 18-22 °C
Wiatr: płn. 3m/s
Czas: 10:00-12:05

Piątkowa ekwilibrystka

Piątek, 23 sierpnia 2013 • dodano: 23.08.2013 | Komentarze 2

Mając na względzie pogodowe obiecanki cacanki popularnej "pogodynki" TVP1, kiedy wracałem z pracy zastanawiałem się nad dystansem dzisiejszego wyjazdu. Jakież było moje zdziwienie, kiedy po dojechaniu do Wołomina, okazało się, że nastąpił tam potop. I to by było tyle z dzisiejszego wyjazdu.
Po potopie wyszło jednak słońce i po jakimś czasie wzięło i osuszyło mokre jezdnie, wiaterek też pomógł. Więc około godzxiny 17:30 wyjechałem z zamiarem "zrobienia" Tłuszcza. Zamiar jednak się zmienił z uwagi na kręcące się w tamtym rejonie bure chmurzyska. Zawracam więc na Klembów i wracam do domu, zahaczając jeszcze o Radzymin.
Kierowcy dziś przechodzą samych siebie i cały czas jakiś baran albo baranica próbuje mnie przejechać. Dziś, czyli w piątek, kiedy "warszawiacy" wracają do "tatów" trzeba mieć nielada odwagę i zdrowie, żeby jeździć na rowerze bez uszczerbku na swoim zdrowiu fizycznym jak i psychicznym.
Temp: 22-17°C
Wiatr: płn. 3 m/s
Czas: 17:30-19:10

Po deszczowej przerwie

Czwartek, 22 sierpnia 2013 • dodano: 22.08.2013 | Komentarze 0

Po trzydniowej przerwie wymuszonej ogólnym zmęczenie oraz opadami deszczu, nadszedł wreszcie dzień, kiedy można było wyjechać. Jak to zwykle bywa po wolnym od roweru, nogi drewniane i na początku kręcą z oporami. Wiatr jest w robocie i przeszkadza jak może, ale nogi wreszcie dochodzą do siebie i zaczynają całkiem nieźle kręcić. Pod koniec, kiedy rozpędzam się do około 44 km/h i dojeżdżam do skrzyżowania, widzę gościa w samochodzie, który szykuje się do wymuszenia na mnie pierwszeństwa. Zaczynam drzeć gębę i po woli hamować. Czuję, że zarzuca mi tylne koło. Dobrze, że nie dotknąłem przedniego hamulca. Gość widząc co się święci, staje dęba w miejscu i gestem dłoni przeprasza mnie. Chociaż tyle, ale i tak miałem już miękko. Dobrze, że wszystko skończyło się w porządku.
Temp: 20 °C
Wiatr: płn-zach. 3 m/s
Czas: 16:15-17:42

Koniec długiego weekendu

Niedziela, 18 sierpnia 2013 • dodano: 18.08.2013 | Komentarze 0

Chyba dobrze, że ten weekend już się kończy. Mięśnie zaczynają już protestować, a najgorsze jest to, że odezwały się ścięgna w moim lewym stawie skokowym. Czas dać nogom odpocząć, czyli ze dwa dni wolnego.
Dobrze, że nie skusiłem się na te 180 km, które chodziły mi wczoraj po głowie. Byłoby ciężko.
Temp: 24-28 °C
Wiatr: płd. 3-4 m/s
Czas: 9:35-11:50

Sobotnie odpoczywanie

Sobota, 17 sierpnia 2013 • dodano: 17.08.2013 | Komentarze 2

Jeszcze wczoraj myślałem, że dziś nie spojrzę w stronę roweru co najmniej do popołudnia. Jednak przed godzina dziesiątą jechałem już na aktywny odpoczynek. Wczorajszy czas spędzony na rowerze oraz same kilometry dały o sobie z rana znać. Obudziłem się trochę obolały. O odpoczynku podczas jazy za bardzo nie było mowy, bo wiatr znakomicie uniemożliwiał jakiekolwiek odpoczywanie.