avatar Ten blog rowerowy prowadzi Isgenaroth z miasta Wołomin. Mam przejechane 50117.01 kilometrów w tym 60.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 29.76 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
mapa odwiedzone gminy

Wykres roczny blog rowerowy Isgenaroth.bikestats.pl

Lipiec, 2012

Spotkania z burzą

Poniedziałek, 9 lipca 2012 • dodano: 09.07.2012 | Komentarze 7

Zorganizowałem sobie na dziś wolne. Postanowiłem więc udać się i rozjeżdżać swoje zakwasy. Chciałem zrobić sobie całkowicie lajtowa wycieczkę a przy okazji sprawdzić, czy dzielni drogowcy zrobili już asfalt na drodze do Rudej na trasce na Kuligów. Na sam początek, po kilku kilometrach skończyła mi się bateria w empeczwórce, sic koniec muzyki. Potem okazało się, że drogowcy kończą już swoją robotę i zalewają ostatnie odcinki asfaltu. Dalej delektowałem się już w ciszy swoim wyjazdem. Po jakiś czterdziestu kilometrach, jakoś tak się odwróciłem i spojrzałem za siebie. A tam... granatowo na niebie. No i czar p[prysł. Zacząłem wyścig z chmurami. Na nic oczywiście się to zdało bo około 20 km przed domem, na niebie przed sobą zobaczyłem taką błyskawicę, że szybko zlazłem z roweru i schowałem się pod wiatą OSP Wola Rasztowska. Po chwili nadeszła taka ulewa i burza, że aż szkoda gadać. Trwało to może z 15 minut. Przeczekałem i kiedy się przejaśniło, wracałem na mokro do domu. Kiedy dojechałem mokry do Wołomina, okazało się, że tu nie spadła nawet jedna kropla.
No cóż, będzie okazja wypucować Cannona.
Temp: 27-30°C
Wiatr: zach. 2m/s
Czas: 9:45-12:20
Trasa: Wołomin-Czarna-Radzymin-Ruda-Stare Załubice-Kuligów-Dąbrówka-Trojany-Chruściele-Wola Rasztowska-Stary Kraszew-Czarna-Wołomin

Dzisiejszy wieczór to 7,3 km w terenie w czasie 38:15:46. Zrezygnowałem z kółek na stadionie, bo to trochę lipa. Było dziś ciężko.

Jazda kombinowana

Niedziela, 8 lipca 2012 • dodano: 08.07.2012 | Komentarze 0

Plan był inny, a wyszło zupełnie co innego. Nareszcie da się żyć i jechać normalnie. Temperatura dawała odpocząć, za to wiatr nie bardzo.
Temp: 22-30°C (wskazania na Sigmie)
Wiatr: płd-zach. 1-4m/s
Czas: 5:45-11:40
Trasa: Wołomin-Czarna-Radzymin-Wiktorów-Stary Kraszew-Klembów=-Ostrówek-Tuł-Miąse-Tłuszcz-Wólka Kozłowska-Kozły-Dąbrówka-Guzowatka-Radzymin-Czarna-Wołomin Słoneczna-Majdan-Reczaje Nowe-Poświętne-Papiernia-Stanisławów-Osęczyzna-Stanisławów-Pustelnik-Okuniew-Zabraniec-Krubki Górki-Poświętne-Karolew-Tuł-Ostrówek-Klembów-Stary Kraszew-Czarna-WOłomin Słoneczna-Wołomin

Dzisiejszy dzień zakończył się na bieżni stadionowej:
6 km w czasie 32 minuty
Kategoria 150-200

Koszmarny upał

Sobota, 7 lipca 2012 • dodano: 07.07.2012 | Komentarze 0

Wczoraj do swoich treningów dołożyłem wreszcie bieganie. Zrobiłem 6x5min przeplatając to minuta marszu. Nie było tragicznie. Za to dziś mam takie zakwasy, że aż miło... Oczywiście przełożyło się to na dzisiejszą jazdę. Ruszyliśmy dość późno jak na takie upały, ale jest sobota i najpierw są obowiązki. Powrót zatem przy totalnym skwarze i rozkręcającym się wiaterku. Masakra. Sigma wskazuje momentami 40°C.
Wiatr: płd. 3-4m/s
Czas: 9:00-12:25
Trasa: Wołomin-Majdan-Cięciwa-Zabraniec-Poświętne-Międzylkeś-Franciszków-Grabów-Kury-Sulejów-Jadów-Obrąb-Kiciny-Niegów-Słopsk-Dąbrówka-Trojany-Chruściele-Wola Rasztowska-Stary Kraszew-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin

Po mimo upału

Czwartek, 5 lipca 2012 • dodano: 05.07.2012 | Komentarze 4

Nie wiem jaki to sens, ale w końcu ruszyć się trzeba. Upał dalej zabija.
Temp: 32°C
Wiatr: płn-wsch. 2m/s
Czas: 17:00-18:55
Trasa: Wołomin-Majdan-Cięciwa-Krubki Górki-Poświętne-Międzyleś-Franciszków-Jaźwie-Miąse-Tuł-Ostrówek-Klembów-Stary Kraszew-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin

Lipiec rozpoczęty

Niedziela, 1 lipca 2012 • dodano: 01.07.2012 | Komentarze 0

Mając na uwadze wczorajsza masakrę temperaturową, dziś wyjeżdżamy o godzinie siódmej rano. Na nie wiele to się zdaje, bo w tym czasie, na moim termometrze za okiennym, od strony zachodu, jest 22°C. No, ale to nie jest 30°C od razu na start. "Kroki" swe kierujemy do Stanisławowa, z zamiarem przejazdu do Zawiszyna a potem Jadowa. Po mimo wczesnej pory, wiatr poczyna sobie już całkiem nieźle. Na późniejsze godziny ma wzmagać się do 5m/s. Planujemy pojeździć do godziny jedenastej, aby nie zdychać w największym słońcu. Za Stanisławowem skręcamy spontanicznie na trasę na Węgrów, aby sprawdzić jak postępy z pracami na tym odcinku. Na pierwszy odcinek z ruchem wahadłowym trafiamy po około 6 km. Wtedy zawracamy i dalej realizujemy swój plan. Do Zawiszyna jedzie się miło, z wiatrem. Potem zaczyna się walka. temperatura nieubłaganie się podnosi a wiatr wzmaga. Do domu dojeżdżam wykończony. Dalej realizujemy plan: zwolnij!!
Termometr w Sigmie pod koniec wskazywał 36°C.
Temp: 22-30°C ( w cieniu)
Wiatr: płd. potem płd-zach. 3-5m/s
Czas: 7:00-13:17
Trasa: Wołomin-Majdan-Cięciwa-Zabraniec-Poświętne-Papiernia-Stanisławów-trasa na Węgrów (odcinek 6 km)-Strachówka-Zawiszyn-Jadów-Mokra Wieś-Obrąb-Niegów-Słopsk-Dąbrówka-Trojany-Chruściele-Wola Rasztowska-Stary Kraszew-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin