avatar Ten blog rowerowy prowadzi Isgenaroth z miasta Wołomin. Mam przejechane 50117.01 kilometrów w tym 60.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 29.76 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
mapa odwiedzone gminy

Wykres roczny blog rowerowy Isgenaroth.bikestats.pl

Czerwiec, 2012

Chociaż tyle...

Niedziela, 10 czerwca 2012 • dodano: 10.06.2012 | Komentarze 3

Dziś miał być zupełnie inny wyjazd. Powinienem jeszcze być w drodze przez kilka godzin. Ale tylko powinienem... Tak to jest jak się ogląda prognozy pogody w TV. Zapowiadane deszcze nie nadeszły a my nie pojechaliśmy na te swoje 24 godziny. No ale cóż, nie tym razem to innym. W zamian ruszamy o godzinie ósmej rano, w planach mam Nowe Miasto za Nasielskiem. Zaraz po wyruszeniu już wiem, że nie mam chęci dziś na jazdę. Jestem zmęczony po wczorajszym wyścigu z czasem a jeszcze dzisiejsza noc nie należała do udanych a raczej wyspanych. Piotrek podchwytuje pomysł jazdy do Nowego Miasta i zaczyna go realizować. Pod Białobrzegami łapię kolejną już w tym roku gumę. Nie wiem co się dzieje ostatnio z tymi moimi dętkami. A może to wina zmiany opon? Jeździłem na Schwalbe a tym razem mam Vittorie. Sam nie wiem. Od razu odechciewa mi się całkowicie jazdy ale zabieram się za zmianę dętki. Stara po napompowaniu trzyma powietrze, więc zabieram ją do sprawdzenia w domu. Ruszamy dalej. Przed zaporą informuję kolegę, że nie jadę za żadne skarby do tego Nowego Miasta, skręcamy więc za podjazdem na Jachrankę. A potem to już jest tylko lepiej. I jakoś tak spontanicznie wychodzi nam 150 km. Jedynie co mogę powiedzieć, o tym wyjeździe to, że za mało jedliśmy. reszta była spoko. No może prócz złapanej gumy.
Temp; 20-28°C
Wiatr: zach. 2m/s
Czas: 8:00-13:10
Trasa: Wołomin-Wołomin Słoneczna-Czarna-Radzymin-Białobrzegi-Nieporęt-Wieliszew-Dębe-Jachranka-Zegrze-Nieporęt-Białobrzegi-Rynia-Stare Załubice-Kuligów-Słopsk-Niegów-Choszczowe-Kiciny-Obrąb-Mokra Wieś-Jadów-Sulejów-Karolew-Szczepanek-Międzyelś-Poświętne-Krubki Górki-Zabraniec-Majdan-Wołomin
Kategoria 100-150

Setka w mniej niż trzy godziny

Sobota, 9 czerwca 2012 • dodano: 09.06.2012 | Komentarze 2

Dziś plan był na jakieś sto dwadzieścia kilometrów, niestety TIR-y na trasie ostrów Mazowiecka-Mińska Mazowiecki pokrzyżowały plany. Uciekaliśmy z tej trasy szybciej niż na nią wjechaliśmy. Wróciliśmy na nasze tereny. Szybko jechaliśmy dziś od początku więc po powrocie na nasze wioski postanowiliśmy zrealizować jeden z pomysłów Piotrka, o którym kiedyś tam sobie gadaliśmy, czyli przejechać sto kilometrów w czasie krótszym niż trzy godziny. Mocno pracowaliśmy i się udało.
A z dzisiejszego wyjazdu nici. Pogoda nie sprzyja a u mnie jeszcze osiemnastka syna. Tak więc czekamy na jakiś ładny weekend.
Temp: 23-26°C
Wiatr: płd-zach. 3-4m/s
Czas: 9:45-12:40
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Wołomin-Czarna-Radzymin-Wiktorów-Stary Kraszew-Wola rasztowska-Wólka Kozłowska-Mokra Wieś-Jadów-Zawiszyn-Strachówka-Piaski-Sulejów-Kury-Grabów-Franiszków-Międzyleś-Poświętne-Nowe Reczaje-Majdan-Wołomin

Piątkowo samotnie

Piątek, 8 czerwca 2012 • dodano: 08.06.2012 | Komentarze 0

Jadę dziś samotnie, Piotrek niestety musi pracować. W drogę zabieram sobie dziś MP4 i od razu zasuwam z Radiem Zet. Wiatr dudni w uszach tak, że właściwie to i tak słabo słyszę co mi tam grają. Potem przestaję słyszeć cokolwiek, bo po wjechaniu na wioski, gubię zasięg. Po jakimś czasie wyłączam radio, z którego i tak nic nie ma i włączam sobie nagrania. Jadę sobie słuchając Dark Sanctuary. Powrót do domu to istna masakra. Wiatr niby nie taki mocny, ale kręci i spowalnia, dobija okropielnmie. Kolejna prawie setka zaliczona.
Temp: 24-28°C
Wiatr: płd-wsch. 3-4m/s
Czas: 9:35-12:32
Trasa: Wołomin-Majdan-Cięciwa-Zabraniec-Poświętne-Międzylkeś-Franciszków-Grabów-Kury-Dzięcioły-Tłuszcz-Wólka Kozłowska-Dębinki-Niegów-Słopsk-Dąbrówka-Trojany-Chruściele-Wola Rasztowska-Stary Kraszew-Wiktorów-Radzymin-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołominm

Długi weekend czas zacząć

Czwartek, 7 czerwca 2012 • dodano: 07.06.2012 | Komentarze 0

Ano właśnie zaczął się długi weekend, kolejny w tym roku. Z tym, że teraz ja też mam wolne. Nie ustawiałem się dziś z Piotrkiem na nic wielkiego, ale i tak miało być trochę dłużej niż wyszło. A wyszło tak dlatego, że:
-jak zwykle chmury straszyły dookoła i ciągle,
- wiatr wiał ze wszystkich stron i ciągle,
- brakowało mi (Piotrkowi też) siły.
Czas dłużył się niemiłosiernie i tylko czekałem kiedy dojadę do domu. Z sobotniego wyjazdu pewnie nici, pogoda raczej nie pozwoli. Gdyby to tak miało być dziś, to bym się załamał.
Temp: 20°C
Wiatr: płn. 2-3m/s (wiał zewsząd)
Czas: 9:55-12:52
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Wołomin-Czarna-Radzymin-Guzowtka-Dąbrówka-Słopsk-Niegów-Dębinki-Wólka Kozłowska-Tłuszcz-Miąse-Karolew-Szczepanek-Międzyleś-Poświętne-Krubki Górki-Zabraniec-Majdan-Wołomin

Wtorek po robocie

Wtorek, 5 czerwca 2012 • dodano: 05.06.2012 | Komentarze 0

Spokojnie po robocie bez żadnych rewelacji i zrywów. Większość drogi zajmowała nam dyskusja na temat sobotniego wyjazdu. Miejmy nadzieję, że dojdzie do skutku.,
Temp: 18°C
Wiatr: płn: 2m/s
Czas: 16:35-18:06
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Wołomin-Czarna-Stary Kraszew-Klembów-Ostrówek-Tuł-Karolew-Poświętne-Krubki Górki-Zabraniec-Cięciwa-Majdan-Wołomin
Kategoria 0-50

I jeszcze troszeczkę i jeszcze raz...

Niedziela, 3 czerwca 2012 • dodano: 03.06.2012 | Komentarze 1

Rzadko mi się zdarza tak jak dziś, ale jednak... Pomimo tego, że na pierwszym wyjeździe chciałem jak najszybciej wrócić do domu, to jednak czułem się jakiś niedojechany. Zachęcony obietnicami prognoz pogody, który roztaczały wizje wiatru o prędkości 1m/s, postanowiłem jeszcze raz wyskoczyć na jakąś godzinkę. Piotrek odmówił współpracy, więc ruszyłem sam. A ruszyłem na ostro od początku i tak było już przez cały wyjazd. Wiatr oczywiście wiał, słabiej jak w dzień, ale na pewno nie było to 1m/s. Na pewno było cieplej niż wcześniej.
Temp: 20-18°C
Wiatr: płd-zach. 4m/s
Czas: 16:30-17:40
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Ossów-Leśniakowizna-Majdan-Cięciwa-Krubki Górki-Poświętne-Nowe Ręczaje-Majdan-Wołomin
Kategoria 0-50

Świzdy gwizdy, czyli październik w czerwcu

Niedziela, 3 czerwca 2012 • dodano: 03.06.2012 | Komentarze 0

Całkowity brak planów na dzień dzisiejszy, związany z beznadziejną pogodą, pozwolił trochę pospać. Kiedy więc wstałem o godzinie ósmej, byłem zdumiony, bo drzewa za oknem w ogóle się nie ruszały. Pomyślałem sobie, że musieli się nieźle w tej prognozie pomylić, bo wiać miało dziś nadal i to całkiem nieźle. O godzinie 9:30 wyjechałem do Piotrka i pojechałem trochę na okrągło, wiało już wtedy z 4m/s. Ale to były takie przedbiegi. Decydujemy, że pojedziemy sobie trasą nieporęcką, której dawno nie odwiedzaliśmy, a potem przez Rynię do Starych Załubic i potem standardowy objazd wiosek. Wiatr w większości pomaga, ale i tak pogoda jest beznadziejna, nie nastraja odpowiednio do jazdy. Powrót jest pod wiatr i te 20 km dobija a samej jazdy się odechciewa. Pod furtka posesji, jestem zadowolony, że to już... Pogoda jest super!!!
Temp: 18°C
wiatr: płd-zach. 4-6m/s
Czas: 9:30-12:30
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Zielonka-trasa nieporęcka-Białobrzegi-Rynia-Stare Załubice-Kuligów-Dąbrówka-Trojany-Kozły-Wola Rasztowska-Stary Kraszew-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin