avatar Ten blog rowerowy prowadzi Isgenaroth z miasta Wołomin. Mam przejechane 50117.01 kilometrów w tym 60.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 29.76 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
mapa odwiedzone gminy

Wykres roczny blog rowerowy Isgenaroth.bikestats.pl

100-150

Lipiec rozpoczęty

Niedziela, 1 lipca 2012 • dodano: 01.07.2012 | Komentarze 0

Mając na uwadze wczorajsza masakrę temperaturową, dziś wyjeżdżamy o godzinie siódmej rano. Na nie wiele to się zdaje, bo w tym czasie, na moim termometrze za okiennym, od strony zachodu, jest 22°C. No, ale to nie jest 30°C od razu na start. "Kroki" swe kierujemy do Stanisławowa, z zamiarem przejazdu do Zawiszyna a potem Jadowa. Po mimo wczesnej pory, wiatr poczyna sobie już całkiem nieźle. Na późniejsze godziny ma wzmagać się do 5m/s. Planujemy pojeździć do godziny jedenastej, aby nie zdychać w największym słońcu. Za Stanisławowem skręcamy spontanicznie na trasę na Węgrów, aby sprawdzić jak postępy z pracami na tym odcinku. Na pierwszy odcinek z ruchem wahadłowym trafiamy po około 6 km. Wtedy zawracamy i dalej realizujemy swój plan. Do Zawiszyna jedzie się miło, z wiatrem. Potem zaczyna się walka. temperatura nieubłaganie się podnosi a wiatr wzmaga. Do domu dojeżdżam wykończony. Dalej realizujemy plan: zwolnij!!
Termometr w Sigmie pod koniec wskazywał 36°C.
Temp: 22-30°C ( w cieniu)
Wiatr: płd. potem płd-zach. 3-5m/s
Czas: 7:00-13:17
Trasa: Wołomin-Majdan-Cięciwa-Zabraniec-Poświętne-Papiernia-Stanisławów-trasa na Węgrów (odcinek 6 km)-Strachówka-Zawiszyn-Jadów-Mokra Wieś-Obrąb-Niegów-Słopsk-Dąbrówka-Trojany-Chruściele-Wola Rasztowska-Stary Kraszew-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin

Wyjazd wieczorowo-nocny

Piątek, 15 czerwca 2012 • dodano: 15.06.2012 | Komentarze 0

W ramach przyzwyczajania organizmu i oczu do jazdy w nocy, kolejny wyjazd wieczorowo-nocny. Zimno jak skurw.... Zmarzłem masakrycznie. Poza tym jechało się miło i przyjemnie. Pomimo, że ciemno, wolno wcale nie było.
Temp: 12-9°C
Wiatr: płn-zach. 2m/s
Czas: 19:55-23:07
Trasa: Wołomin-Czarna-Stary Kraszew-Wola Rasztowska-Kozły-Trojany-Dąbrówka-Słopsk-Niegów-Choszczowe-Kiciny-Obrąb-Mokra Wieś-Jadów-Sulejów-Kury-Grabów-Franciszków-Międzyleś-Poświętne-Nowe Ręczaje-Majdan-Wołomin

Chociaż tyle...

Niedziela, 10 czerwca 2012 • dodano: 10.06.2012 | Komentarze 3

Dziś miał być zupełnie inny wyjazd. Powinienem jeszcze być w drodze przez kilka godzin. Ale tylko powinienem... Tak to jest jak się ogląda prognozy pogody w TV. Zapowiadane deszcze nie nadeszły a my nie pojechaliśmy na te swoje 24 godziny. No ale cóż, nie tym razem to innym. W zamian ruszamy o godzinie ósmej rano, w planach mam Nowe Miasto za Nasielskiem. Zaraz po wyruszeniu już wiem, że nie mam chęci dziś na jazdę. Jestem zmęczony po wczorajszym wyścigu z czasem a jeszcze dzisiejsza noc nie należała do udanych a raczej wyspanych. Piotrek podchwytuje pomysł jazdy do Nowego Miasta i zaczyna go realizować. Pod Białobrzegami łapię kolejną już w tym roku gumę. Nie wiem co się dzieje ostatnio z tymi moimi dętkami. A może to wina zmiany opon? Jeździłem na Schwalbe a tym razem mam Vittorie. Sam nie wiem. Od razu odechciewa mi się całkowicie jazdy ale zabieram się za zmianę dętki. Stara po napompowaniu trzyma powietrze, więc zabieram ją do sprawdzenia w domu. Ruszamy dalej. Przed zaporą informuję kolegę, że nie jadę za żadne skarby do tego Nowego Miasta, skręcamy więc za podjazdem na Jachrankę. A potem to już jest tylko lepiej. I jakoś tak spontanicznie wychodzi nam 150 km. Jedynie co mogę powiedzieć, o tym wyjeździe to, że za mało jedliśmy. reszta była spoko. No może prócz złapanej gumy.
Temp; 20-28°C
Wiatr: zach. 2m/s
Czas: 8:00-13:10
Trasa: Wołomin-Wołomin Słoneczna-Czarna-Radzymin-Białobrzegi-Nieporęt-Wieliszew-Dębe-Jachranka-Zegrze-Nieporęt-Białobrzegi-Rynia-Stare Załubice-Kuligów-Słopsk-Niegów-Choszczowe-Kiciny-Obrąb-Mokra Wieś-Jadów-Sulejów-Karolew-Szczepanek-Międzyelś-Poświętne-Krubki Górki-Zabraniec-Majdan-Wołomin

Sobotnia setka

Sobota, 26 maja 2012 • dodano: 26.05.2012 | Komentarze 0

Się uzbierało sobotnie sto, czyli standardowy objazd wiosek. Wiatr umilał jak najlepiej potrafił, a słaby wcale nie jest. Czyli wszystko standard. Można tylko wspomnieć, że dookoła asfalty coraz bardziej rozwalone. Masakra.
Temp: 24°C
Wiatr: płn. 4-5m/s
Czas: 10:10-13:25
Trasa: Wołomin-Mjadan-Cięciwa-Krubki Górki-Poświętne-Międzyleś-Franiszków-Kury-Sulejów-Jadów-Mokra Wieś-Obrąb-Niegów-Słopsk-Kuligów-Stare Załubice-Ruda-Radzymin-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin

Wyszków-Pułtusk

Niedziela, 20 maja 2012 • dodano: 20.05.2012 | Komentarze 4

Wreszcie się w końcu ruszyłem. Choć nie było to mądre po tak intensywnych treningach w piątek i w sobotę, ale cóż, dałem radę. Wyjechałem dziś o godzinie szóstej rano, godzinę wcześniej niż planowałem. Od razu wiedziałem, że nie będzie lekko, bo schodząc do piwnicy po rower, czułem całkiem niezłe zakwasy w udach. Ale kiedy siadłem na rower, już nie czułem bolących mięśni. Temperatura poranna nie pozwoliła wystroić się na krótki rękaw, było 12°C (wskazanie z Sigmy) choć termometr za oknem wskazywał niecałe 10°C. Rano cichutko i puściutko, wiatr pomimo wczesnej godziny już był w robocie. Jadę dziś sam, Piotrek imprezuje na jakiś chrzcinach, ubaw po pachy. Kieruję się zatem na Jadów, a potem moim pierwszym, większym celem jest Wyszków. Do Jadowa i kawałek za, czyli do Zawiszyna mam pod wiatr. Niby nie za mocny ale swoje robi. Po skręcie w Zawiszynie, na Łochów i Wyszków zaczyna pomagać. Po drodze nie dzieje się nic ciekawego, w miarę szybko mija czas, kiedy dojeżdżam do Wyszkowa. Przebijam się przez dziurawe jezdnie miasta i kieruję się na Pułtusk, choć mam przez chwilę chęć skrócić na Serock. Jednak jadę na Pułtusk. Trasa z Wyszkowa do Pułtuska jest równiutka i ma trochę górek, można podkręcić tempo. W Pułtusku jest spory ruch, muszę chwilę zaczekać na rondzie, aby skręcić w wybranym kierunku. Wiatr dalej pomaga, choć czuję go nieraz jak powiewa z mojej lewej strony. Z Pułtuska nie jadę trasą na Serock, wybieram mniej uczęszczaną na Nasielsk. Jedzie się fajnie, na drodze pokończyły się już remonty, jezdnia jak najlepsza dla rowerów. Na tym odcinku jest też trochę podjazdów i to na nich zaczynam odczuwać pierwsze oznaki zmęczenia. Przed Nasielskiem skręcam na trasę na Dębe i tam kończą się przyjemności. Wiatr wieje już w ryło a nogi powoli zaczynają odmawiać posłuszeństwa. Jest jeszcze moment, że wiatr znowu popycha, ale nie trwa to długo. Umęczony docieram w końcu do zapory, nawet na górce nie bawię się w żadne bicie rekordów prędkości. Decyduję, że nie jadę skrótem na Wieliszew, bo w planach mam zajechać do zajazdu przed rondem na Nowy Dwór Mazowiecki. Cały czas jadę w bluzie na długi rękaw i chciałbym się już przebrać, bo ciepławo jest już nieźle, Sigma wskazuje 27°C. Mijam spokojnie zajazd na furtce, którego wielka kartka ZAMKNIĘTE!! A ja kurczę tak miałem chęć na Colę i batonika. Obszedłem się smakiem. Za rondem w końcu zatrzymuję się na jakimś przystanku, bo jest mi już nieźle gorąco. Przebieram się, wcinam ostatniego, trzeciego dziś banana i jadę dalej, walcząc z wiatrem. Dojeżdżam do Nieporętu i odtąd zaczyna się już masakryczna droga, dziury w jezdni to historia. Taka bogata gmina a drogi tragiczne. Czym bliżej do Wołomina tym drogi są gorsze, jadę nie mając już siły i wkurwia mnie już wszystko. Wbijam sobie do głowy, że jak podjadę pod wiadukt za Radzyminem to będę już prawie w domu. Docieram do niego, wspinam się ale niestety, w domu nie jestem, jeszcze 10 km. Resztę drogi zasuwam już chyba na autopilocie, ale docieram szczęśliwie do domu.
Wyjazd dzisiejszy obnażył tragiczny stan moich przygotowań do wyjazdu, który zbliża się wielkimi krokami. Nie wiem jak to będzie. Zapewne nie pojadę wtedy taki zmęczony na samym starcie. A co dalej? Się wszystko okaże, już niedługo.
Temp: 12°C-31°C (wskazania z Sigmy)
Wiatr: 2-4m/s
Czas: 6:00-11:10
Trasa: Wołomin-Wołomin Słoneczna-Duczki-Tuł-Miąse-Sulejów-Jadów-Zawiszyn-Łochów-Wyszków-Pułtusk-Winnica-Dębe-Wieliszew-Nieporęt-Białobrzegi-Beniaminów-Radzymin-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin

Sobotnie zwiedzanie

Sobota, 5 maja 2012 • dodano: 05.05.2012 | Komentarze 0

Jedziemy dziś kolejny mocny trening, tzw. standardowy objazd wiosek. Z tym, że do zwykłej trasy dokładamy drogę do Urli, którą to jechałem raz w życiu. Nie znałem jeszcze wtedy Piotrka i chyba jeździłem jeszcze Staruszkiem. Droga dziś mija szybko i jedzie mi się zdecydowanie dobrze.
Temp: 23,5-21°C
Wiatr: płd-wsch. 2m/s
Czas: 14:55-18:30
Trasa: Wołomin-Wołomin Słoneczna-Czarna-Stary Kraszew-Wiktorów-Radzymin-Ruda-Stare Załubice-Kuligów-Słopsk-Niegów-Obrąb-Kiciny-Basinów-Kukawki-Adampol-Urle-Boprzymy-Jadów-Sulejów-Kury-Grabów-Jaźwie-Miedzyleś-Poświętne-Krubki Górki-Zabraniec-Cięciwa-Majdan-Wołomin
Kategoria 100-150

Kampinos w upale i wietrze

Niedziela, 29 kwietnia 2012 • dodano: 29.04.2012 | Komentarze 0

Właściwie to na dziś miały być inne plany, ale zostały zweryfikowane przez różne, niezależne ode mnie czynniki. Umawiamy się zatem na Kampinos. Ruszamy o godzinie siódmej rano. Już czuć wiatr, który będzie hasał i umilał drogę. Jest też dość ciepło, bez problemu można jechać już z krótkim rękawem. Pierwszy etap dzisiejszego wyjazdy wypada pod wiatr i jedziemy klnąc go. No ale cóż, co zrobić. Nawet nie sprawia mi radości przejazd przez miejscowości ciągnące się w lesie kampinoskim. Ciągle tylko pod wiatr, jego gwizdanie w uszach doprowadza mnie do rozpaczy. Po wyjeździe ze ścieżek w Kampinosie, zmieniamy kierunek i wiatr zaczyna pomagać. Zwiększamy więc tempo i gnamy z powrotem do Nowego Dworu Mazowieckiego. Po drodze zatrzymujemy się na uzupełnienie płynów. Dziś pierwszy raz w tym roku jadę z bukłakiem i jestem zadowolony, że go zabrałem. Przez drogę wypiłem 3x0,7l (bidony) i 1,5l w bukłaku. W takim upale picie ubywa bardzo szybko. W powrotnej drodze żartujemy sobie, rozmyślając o wydłużeniu dystansu, ale dobrze, że są to tylko żarty. Nie miałbym już chęci na kręcenie dziś. Kiedy dojeżdżamy do domu, nie ma jeszcze południa a na termometrze w liczniku, wskazanie wynosi 35,8°C. Po wczorajszej i dzisiejszej jeździe ręce mam tak sparzone, że wieczorem będzie płacz i zgrzytanie zębami.
Temp: 17-27°C (oczywiście to w cieniu)
Wiatr: płd-wsch. 3-5m/s
Czas: 7:00-11:30
Trasa: Wołomin-Wołomin Słoneczna-Czarna-Radzymin-Benaiminów-Białobrzegi-Nieporęt-Wieliszew-Nowy Dwór Mazowiecki-Kampinos-Aleksandrów-Sowia Wola-Kazuń Nowy-Nowy Dwór Mazowiecki-Wieliszew-Nieporęt-Białobrzegi-Beniaminów-Radzymin-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin

Temperatura wyższa od średniej

Sobota, 28 kwietnia 2012 • dodano: 28.04.2012 | Komentarze 0

Czekając na Piotrka, który wraca z zakupów z warszawy, nudzę się i postanawiam wyjechać wcześniej. Jadę do Kobyłki trochę na okrętkę. Ruszamy 11:05 w trasę taką jak wczoraj. Słońce daje już nieźle, jest na razie około 24°C. Wiatr podobny do wczorajszego. Piotrek ma chęć na wydłużenie dzisiejszej trasy, lecz ja niestety nie mam czasu. W okolicach Sulejowa dogania nas Rafał (Verges) ze swoim kolegą i od tej pory jedziemy we czterech. Jedziemy dość mocno (a miało być dziś lżej). Po drodze do Mokrej Wsi o mały włos nie masakruje nas kierowca, który wyprzedza na trzeciego. Nie wiele brakowało. Brak słów na takich tępych idiotów. Czym dłużej jedziemy, tym bardziej robi się gorąco. Dwa bidony nikną szybko więc w Niegowie robimy krótki postój na pasionek i uzupełnienie napojów w przydrożnym sklepie. Potem robimy jeszcze mocniejszy akcent dzisiejszego wyjazdu a na skręcie do Dąbrówki rozstajemy się z Rafałem i jego kumplem. My z Piotrkiem skręcamy na Dąbrówkę a oni lecą dalej na Kuligów a potem Dębe. Po szaleństwach i skręcie na Dąbrówkę mamy wiatr centralnie w ryło. A on niestety jest już silniejszy niżeli był rano. Meczymy się trochę. Upał jest niemiłosierny. W pewnej chwili Piotrek stwierdza, że w tym roku jeszcze tak nie było, ale temperatura powietrza jest wyższa od średniej przelotowej. Zerkam na termometr i widzę 34,6°C. Ale to jeszcze nie wszystko, pod koniec drogi termometr wskazuje na słońcu 36,2°C. Masakra. Ale my już jesteśmy w domu. Wyschłem na wiór, pomimo wypicia czterech bidonów.
Temp: 22-26°C (nie licząc temperatury na słońcu)
Wiatr: płd. 3-4m/s
Czas: 10:30-14:20
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Ossów-Kobyłka-Ossów-Leśniakowizna-Majdan-Nowe Reczaje-Poświętne-Międzyleś-Franciszków-Kury-Sulejów-Jadów-Mokra Wieś-Obrąb-Niegów-Słopsk-Dąbrówka-Trojany-Chruściele-Wola Rasztowska-Stary Kraszew-Helenów-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin
Licznik dziś działał prawidłowo, wczoraj go od nowa poustawiałem.

Setka niechcący

Piątek, 27 kwietnia 2012 • dodano: 27.04.2012 | Komentarze 0

Nareszcie nadeszła upragniona przepiękna pogoda. Można się już odpowiednio wystroić na prawdziwa jazdę, czyli na krótko. Ruszamy z Piotrkiem o 16:40 spod jego domu. Za bardzo nie mamy planu, kombinujemy jakiś wyjazd koło 80 km. W drodze decydujemy się na Kuligów, ale w trakcie zmieniamy plan. Niechcący zatem wychodzi setka. W trakcie jazdy wiatr słabnie i na powrót nas oszczędza a to właśnie na powrót miało być pod wiatr. Dziś mój licznik zwariował i zawyżał dystans. Nie wiem co mu się stało, może przestawił mu się obwód koła. Innych pomysłów nie mam. Bazuję więc na przebiegach Piotrka. Gdybym wpisał dystans, który wskazała moja Sigma, średnia wyszłaby koło 35km/h. Całkiem nieźle się jechało, choć pod koniec nogi bolały.
Temp: 24°C
Wiatr: płd. 4-2m/s
Czas: 16:30-19:50
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Ossów-Leśniakowizna-Majdan-Nowe Reczaje-Poświętne-Międzyleś-Franciszków-Kury-Sulejów-Jadów-Mokra Wieś-Obrąb-Niegów-Słopsk-Dąbrówka-Trojany-Chruściele-Wola Rasztowska-Stary Kraszew-Helenów-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin

Niedzielny odpoczynek

Niedziela, 22 kwietnia 2012 • dodano: 22.04.2012 | Komentarze 0

Dziś jest plan aby trochę dać nogom odpocząć, czyli zwalniamy. O dziwo udaje nam się to na cały dzisiejszy wyjazd. Nogi dostają i tak swoje na moście nad zalewem, gdzie robimy swoje Vmaxy. Ogólnie nic się nie działo, standardowy wyjazd weekendowy.
Temp: 18-22°C
Wiatr: płd-zach. 2-4m/s
Czas: 9:20-13:30
Trasa: Wołomin-Kobyłka-Wołomin Słoneczna-Czarna-Stary Kraszew-Wiktorów-Radzymin-Beniaminów-Białobrzegi-Nieporęt-Wieliszew-Dębe-Jachranka-Zegrze-Nieporęt-Białobrzegi-Rynia-Załubice Stare-Kuligów-Dąbrówka-Trojany-Kozły-Wola Rasztowska-Stary Kraszew-Helenów-Czarna-Wołomin Słoneczna-Wołomin